[rosedu-general] [CDL] Prezentări

Mihai Barbulescu b12mihai at gmail.com
Wed Aug 10 21:59:55 EEST 2011

2011/8/8 Alex Morega <alex at grep.ro>

> Știe să deseneze whitespace, auto indent, line numbers, syntax coloring,
> margine la coloana 80, highlight paranteze, și are multe plugin-uri. Chiar
> am programat o vreme cu gedit - nu aveam TextMate (eram pe Linux) și încă nu
> știam ce-i aia Vim - și a fost chiar ok.

Cat despre imbunatatirea posibila a lui Gedit exista asa: gedit-plugins
(stiu de la Laura de ele, mi-a zis cand mi-a luat interviul pentru CDL anul
trecut) + ViGedit [0]. Eu folosesc gedit si imi place foarte mult. Acum de
cand i-am bagat comenzi de vim incep sa simt nevoia sa trec la vim (pe care
il folosesc de obicei pentru fisiere sistem, nu pentru proiecte de
programare ceva).

Cred ca mai exista metode de a il imbunatati de care inca nu stiu ...

[0] http://blog.tsmacdonald.com/archives/312

--
Fiecare are scopul lui in lumea asta nebuna