[rosedu-general] [CDL] Prezentări

Adrian Scoica adrian.scoica at gmail.com
Mon Aug 8 11:45:23 EEST 2011

>> http://learnpythonthehardway.org/book/ex0.html#warnings-for-beginners

Tot editor este si GEdit... and it does get the point across... Nu
stiu daca urmatoarea lista de lucruri lipseste din gedit, dar iata ce
zic eu care sunt caracteristicile editorului didactic ideal la CDL:

1) ~universal (pass)
2) usurinta de folosire cu ssh (sort-of pass... merge doar daca fowardezi X-ul)
3) configurare flexibila (nu sunt sigur, dar nu cred ca poti ajunge la
nivelul unui vimrc)
4) curba de invatare "civilizata" (pass)
5) integrat cu linia de comanda (am vazut pluginuri care adauga un
CLI, dar e mai grosolan, ca sa ma exprim asa)

> Gedit are suport pentru tabs vs spaces, trailing whitespace etc?  Dacă
> știe de-astea, I'm ok with gedit.  Întreb pentru că porcăria de Eclipse
> îmi inserează mereu linii de genul /^ +$/, pentru că mă-sa nu știe că nu
> se pun spații pe liniile goale...
>
> Vlad

Subscriu la ce zice Vlad... daca GEdit e suficient de bun cat sa nu le
faca deprinderi rele... let's do it.