[rosedu-general] Web la CDL (Was: [CDL] Prezentări)

Alexandru Tudorica tudalex at gmail.com
Tue Aug 9 09:04:51 EEST 2011

Ar trebui povestit (macar pe scurt) si despre  AJAX si Comet ca sa explici
necesitatea aparitiei WebSockets.

> Pe scurt, viziunea mea despre aceasta prezentare este abordarea unor
> concepte in proces activ de dezvoltare, pornind de la premiza (poate
> gresita?) ca lucrurile de baza sunt cunoscute sau intuite.

Cat de cunoscute au fost aceste lucruri de catre studentii de anu trecut
care au participat (din cate imi aduc aminte am avut 2 proiecte care s-au
focusat pe web WoUSO si Dexonline)? Si oricum cred ca din interview-urile cu
candidatii se va putea realiza foarte usor nivelul lor de cunostinte in
acest domeniu, astfel ca prezentarea sa fie adaptata.

--
Tudorică Constantin Alexandru
Tel: 0720333018