[rosedu-general] C++ la CDL (Was: [CDL] Prezentări)

Adrian Scoica adrian.scoica at gmail.com
Tue Aug 9 06:39:06 EEST 2011

2011/8/8 Vlad Dogaru <ddvlad at rosedu.org>:
> On 08/08/2011 07:05 PM, Adrian Scoica wrote:
> Eu sunt (puțin, honestly not flaming) împotriva C++ pentru că e ușor să
> o dăm în diverse; și nu pentru că vrea persoana care vorbește (am
> încredere în oricine vorbește să facă o prezentare la obiect).  Dar e de
> ajuns o singură persoană care să pună o întrebare despre namespace-uri,
> template-uri, STL, multiple inheritance, object slicing, sau alte bălării.

Imi aduc aminte cum am incercat sa evit datul in balarii anul trecut
si aproape am fail-at. Balariile sunt o prezenta constanta, ori de
cate ori am rescrie noi prezentarea, din pacate.

> Sigur, argumentul e adevărat pentru orice limbaj sau tehnologie, dar,
> cred eu, într-o măsură mai mică.  Pentru că nimic (poate doar Haskell?)
> nu încearcă să înghesuie la fel de multe concepte într-un singur limbaj.

Discutia de anul trecut pe tema "bagam sau nu C++ in CDL?" a fost
motivata de doua criterii:
a) nu vor mai studia in facultate -- nu cred ca asta ar trebui sa fie
un criteriu "pro"... mai apare si la PA (unde au, teoretic, libertatea
de a alege liber intre C++ si Java la laborator -- we're working on
the Java part) si la EGC (1/3 din semestru, parca... MM stie mai bine)
b) a fost folosit in multe dintre proiecte -- asta mi se pare un
criteriu mult mai cu picioarele pe pamant... daca n-au nevoie de el,
then cut it out. Aici mi se pare intelept sa ne uitam si la ce se cere
in proiectele host-uite, poate ca vom gasi acolo raspunsurile de care
avem nevoie.

Din ce vad acum, avem asa: C++, Python, ${TODO}, C, Python, C++(Qt), Python.

Intrebarea e daca cele doua proiecte merita o prezentare a
limbajului... :-?? Dunno...