[rosedu-general] [CDL] Prezentări

Mihai Maruseac mihai.maruseac at gmail.com
Mon Aug 8 22:31:24 EEST 2011

2011/8/8 Victor Carbune <victor.carbune at gmail.com>:
> Conceptele de OOP ar trebui prezentate cu limbajele care au fost construite in
> jurul acestui concept de la inceput.

> Sunt o gramada de framework-uri web care fac de toate.
>
> In ipoteza in care chiar ne-am propune sa prezentam un framework, care
> ar fi argumentele in favoarea caruia am alege unul si nu altul?

> Si ActionScript e mai aproape ca sintaxa de Java.
>
> Nu are niciun rost sa amestecam lucrurile.

> Da, m-am gandit ca ar fi interesant si simplu, dar atunci ar trebui sa
> treci si prin nodejs.

Din moment ce ei oricum fac în Java deja OOP eu cred că cel mai bine e
să facem în Python, dacă facem. C++ e prea restrictiv și te poți
împușca în picior în mii de feluri. Poti și-n Python dar e destul de
dificil să faci asta :P

Plus că dacă facem asta nu ne mai trebuie o prezentare separată de
Python și putem aloca slotul ăla pentru altceva.