[rosedu-general] [CDL] Prezentări

Victor Carbune victor.carbune at gmail.com
Mon Aug 8 22:24:48 EEST 2011

2011/8/8 Alexandru Tudorica <tudalex at gmail.com>:
> Daca vreti sa combinati Web cu OOP de ce sa nu faceti ceva in PHP in
Conceptele de OOP ar trebui prezentate cu limbajele care au fost construite in
jurul acestui concept de la inceput.

> framework-ul Code Igniter[0].
Sunt o gramada de framework-uri web care fac de toate.

In ipoteza in care chiar ne-am propune sa prezentam un framework, care
ar fi argumentele in favoarea caruia am alege unul si nu altul?

> Ca PROS ai putea avea faptul ca PHP-ul e mai apropiat ca sintaxa de C++.
Si ActionScript e mai aproape ca sintaxa de Java.

Nu are niciun rost sa amestecam lucrurile.

> In schimb daca vreti sa faceti o prezentare a ceva smecher care sa deschida
> apetitul (desi stiu ca ar fi cam overkill pentru 2 ore) ati putea face o
> prezentare de websockets in nodejs[1], ceva simplu cum ar fi un chatroom.
Da, m-am gandit ca ar fi interesant si simplu, dar atunci ar trebui sa
treci si prin nodejs.

Victor