[rosedu-general] Geek Distro [Was: Re: Minute intalnire consiliu + cenzori ROSEdu]

Alexandru Juncu alex.juncu at rosedu.org
Fri Oct 1 12:02:02 EEST 2010

2010/10/1 Vlad Dogaru <ddvlad at rosedu.org>:

> Nu prea mi-e clar ce înseamnă geek, dar, pentru orice definiție îmi vine
> în minte, răspunsul e nu, nu prea. Ubuntu vine gata configurat, nu te
> lasă să decizi ce intră în el. Asta e foarte bine pentru că merge
> out-of-the-box și nu pierzi timp, dar nu e foarte "geek".
>
> Eu până acum câteva luni foloseam Gentoo. Distribuția asta mi-a dat mult
> mai multe șanse să aflu și să experimentez lucruri, pentru că manualul
> de instalare m-a lăsat la "ok, ai un sistem de bază, descurcă-te să
> instalezi X și GNOME/KDE/whatever". De asemenea, Gentoo se strică foarte
> [...]

Ubuntu is the new Windows (you be the judge if it's good or bad).
Sau cum ddvlad zice: Ubuntu: Linux for monkeys... Pe de altă parte, I
am one of the monkeys...
Este un sistem de operare main stream, cum este și Windows sau
MacOS... de aceea nu consider că este "a geek distro"... dar asta nu
înseamnă că a ajuns să reprezinte tot ce înseamnă Linux.
Și, după cum știm, every OS sucks [1] :P

[1] http://video.google.com/videoplay?docid=2514730680283477734#