[rosedu-general] [RSoC] Echipa care vrea sa lucreze din afara Bucurestiului

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Sun Jun 13 15:50:08 EEST 2010

On Mon, 2010-05-31 at 16:40 +0300, Adrian Scoica wrote:
> Mai tineti minte de echipa cu jocul Tetris-like?
>
> Le-am trimis mesaj de acceptare, le-am spus cam ce ne asteptam de la
> ei (deja si-au alcatuit un roadmap), dar m-au intrebat daca pot sa
> lucreze din Braila.
>
> Le-am zis ca am prefera sa poata participa si la evenimentele extra
> (socializare & otherwise) organizate in cadrul RSoC, si ca o sa le dau
> un raspuns final zilele astea.
>
> So... ce le zicem?

Salut, Adrian!

Scuze de raspunsul tardiv.

Este problematica integrarea proiectului in cadrul RSoC in momentul in
care activitatea se desfasoara preponderent in afara facultatii.

Din punctul meu de vedere, este o idee buna sa integram proiectul lor in
cadrul RSoC, mai ales ca, la prima vedere, par destul de pusi pe treaba.
Dar nu am vazut proiectul publicat pe site-ul Stagii pe Bune. A fost
promovat ca proiect RSoC? Le vom putea asigura suport in desfasurarea
proiectului (liste de discutie, instanta Redmine etc.)? Ei (cei care vor
sa lucreze la acest proiect) cat de multi sunt?

Razvan