[rosedu-general] How to start a movement

Alexandru Juncu alexandrujuncu at gmail.com
Wed Jun 9 15:40:52 EEST 2010

Am văzut acum ceva timp un scurt TED Talk interesant. Se numește How
to start a movement [1]. Btw, dacă vreți să pierdeți 1-2 zile
uitându-vă la chestii awesome, watch TED.

Anyway, prima dată când am văzut clipul acesta, m-am gândit fix la
ROSEdu. Cum această comunitate a pornit de la câtiva nebuni și a ajuns
acum la ceva destul de mare și important... mulți oameni implicați one
way or another și multe proiecte (parcă tot timpul avem ceva de făcut,
deși deja nu toată lumea participă în orice). A fost creat ceva ce
acum are o valoare destul de mare pentru multe persoane. And it's very
nice to think about it. Și partea cea mai frumoasă e că, datorită
momentumului creat, e ceva ce va rezista și pe viitor.

Am revăzut acum clipul și vroiam să îl shareuiesc cu voi.

Și dacă tot am dat mailul, vă mai recomand un TED Talk cu subiectul
Open Source... doar că nu open source cu înțelesul cu care sunt
obișnuiți, adică cod scris, ci open source în arhitectură [2] (e lung
discursul, vă recomand să vă uitati la început și după skip pe la
minutul 18).

[1] http://www.youtube.com/watch?v=V74AxCqOTvg
[2] http://www.ted.com/talks/cameron_sinclair_on_open_source_architecture.html