[rosedu-general] [RSoC] Echipa care vrea sa lucreze din afara Bucurestiului

Andrei Maruseac andrei.maruseac at gmail.com
Thu Jul 1 22:50:09 EEST 2010

În data de 1 iulie 2010, 13:43, Adrian Scoica <adrian.scoica at gmail.com> a scris:
> Ultima oara conveniseram urmatoarele:
>
> nu le publicam proiectul pe stagii pe bune
> nu isi vor extinde echipa
> nu vor avea mentor, dar vor folosi irc ca sa le oferim noi suport
> organizatoric (la modul colectiv)
> le vom asigura resurse tehnice in desfasurarea proiectului (liste, hosting)
> vor primi adeverinta de practica
>
> Sunt in numar de trei. Eu le-am sugerat calduros sa poata fi in/prin/in
> jurul Poli... dar nu am stiut la momentul respectiv sa le dau un raspuns
> final pentru ca nu ma consultasem cu nimeni.

> [...]

Intre timp am publicat pe soc.rosedu.org si proiectul lor. Cum ei vor
lucra toti din acelasi oras (deci vor fi aproape unul de ceilalti)
le-am comunicat ca pot lucra si din afara Bucurestiului. Singura lor
cerinta este urmatoarea:

<theodenr at yahoo.com>:
"Legat de ce ne poate oferi ROSEdu, singurul lucru de care am avea
nevoie cred ca ar fi un server, unde putem uploada proiectul, sursa,
etc. Am facut si un proiect pe code.google.com,
http://code.google.com/p/worldoftetris/, dar nu am mai lucrat cu
Google Code pana acum, asa ca in caz ca nu ne descurcam, sa putem
totusi uploada continutul undeva."

--
Andrei Maruseac
membru ROSEdu