[rosedu-general] [RSoC] Echipa care vrea sa lucreze din afara Bucurestiului

Adrian Scoica adrian.scoica at gmail.com
Thu Jul 1 13:43:33 EEST 2010

Ultima oara conveniseram urmatoarele:

   - nu le publicam proiectul pe stagii pe bune
   - nu isi vor extinde echipa
   - nu vor avea mentor, dar vor folosi irc ca sa le oferim noi suport
   organizatoric (la modul colectiv)
   - le vom asigura resurse tehnice in desfasurarea proiectului (liste,
   hosting)
   - vor primi adeverinta de practica

Sunt in numar de trei. Eu le-am sugerat calduros sa poata fi in/prin/in
jurul Poli... dar nu am stiut la momentul respectiv sa le dau un raspuns
final pentru ca nu ma consultasem cu nimeni.

 Eu plec peste 2 ore spre Suceava si ajung acolo la noapte. Voi fi offline
intre timp, dar maine dimineata sunt back in business. Ma intorc in Buc
duminica. Daca e vreun mesaj urgent pe care sa il transmitem, diseara cand
ajung ma pot ocupa de asta.