[rosedu-general] Alegeri. Votați Cheia!!

Andrei Buhaiu andreibuhaiu at gmail.com
Sat Jan 23 13:41:49 EET 2010

On Sun, 2009-12-13 at 21:34 +0200, Vlad Dogaru wrote:
> Salut,
>
> Fragmente din minutele de aseară:
>                                                         ^
> File: minutes.AJ:7:35 No suitable context for word found. Maybe you are
> a misspelling fucktard?
>
> Citatele de mai sus demonstrează câteva lucruri de necontestat:
>  - sunt retardat;
>  - sunt mai retardat decât Andrei;
>  - AJ va fi violat de o armată de lingviști engleji;
>  - sunt un membru activ al Rosedu; just grep -ci vlad minutes.AJ;
>  - and a bunch of other random bullshite.
>
> Pentru că am stabilit că titlurile nu contează și pentru că Răzvan ne
> [...]

Văd că lumea a uitat de alesul membrilor de partid, errr.... conducerii
asociației.

Eu îmi anunț candidatura la funcția de membru a consiliului director,
consilier direct e? Nici eu nu știu exact ce face un consilier dinăsta,
dar sper să fie ca la Jedi.

Aș dori de asemenea să-mi afirm susținerea pentru un oarecare Deaconescu
pentru funcția de președinte, numele lui se termină în "escu", deci
conform standardelor poporului român are tot ce-i trebuie, poate așa se
gândește și el să candideze să-l putem alege odată.

Nu-mi trebuie lider de campanie, vreau în schimb un grup de lăutari care
să-mi compună un cântec electoral. Prefer orice culoare atât timp cât
n-am ochelarii puși, îmi plac mail-urile netermina

--
Andrei Buhaiu
Partidul Neoconfuz Moldovenesco-Româno-Sârb(ca să aibă voie și Rughiniș în el)