[rosedu-general] Carti de vizita Blug*OS*Con

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Sat Jan 23 13:03:28 EET 2010

Salut!

Gasiti mai jos raspunsul lui Iulian Serbanoiu legat de cartile de vizita
folosite la Blug*OS*Con. Aici[1] gasiti fisierul PDF cu designul
cartilor de vizita.

---
Salut Razvan,

Ma bucur de faptul ca materialele realizate v-au placut. Toate
materialele pentru blugoscon (inclusiv cartile de vizita) au fost
realizate de firma binteractive (http://binteractive.ro/).

Template-ul efectiv este la firma binteractive, ce am eu este doar un
export in format pdf pe care l-am primit pentru a confirma ca este ok.
Ti-l atasez acestui mail.

Pentru realizarea tuturor materialelor am discutat cu Loredana Rafu de
la binteractive. Mail-ul ei este: "Loredana Rafu" <lr at binteractive.ro>
- de aici poti afla mai multe detalii (preturi, optiuni, dimensiuni,
etc).

Nota: Cartile de vizita ale celor de la mindbit au avut template-ul
specificat de ei - celelalte au fost realizate de cei de la
binteractive din imaginile (vectoriale) oferite si celelalte
informatii.

Daca sunt probleme anunta-ma.
---

Razvan