[rosedu-general] Excursie ROSEdu

Doru Ilasi doru at aplix.org
Fri Jan 22 14:04:13 EET 2010

On 22.01.2010 12:37, Alex Eftimie wrote:

> Salut Doru,
>
> Mă bucur că ai făcut loc în program pentru excursia ROSEdu.
>
> Aș vrea totuși, pentru a nu îți dezamăgi așteptările (în caz că
> există, în caz că nu, ignore the further :) ), să specific că pentru
> acest eveniment nu avem nici un program: there will be no wifi, nu
> discuții organizate, nu planuri, nimic oficial, doar timp liber la
> munte. Aproape toți venim după o sesiune încărcată și vrem să luăm o
> gură de aer.
>
> Cu Alex Juncu am avut deja mai multe discuții în contradictoriu dacă
> [...]
Salut Alex,

E de bine, n-aveam nici gânduri nici planuri pregătite. Totuși, pentru
ca pe notebook se mai afla și conținut media crezi că poți face mici
excepții ?
Am rugămintea de a mai antama încă un loc pentru consoarta mea
preferata. Îl achit și dacă nu reușește să ajungă.

O singura problemă am, pe care, iata, o dezvălui pe acestă cale
publicului larg și presei din întreaga lume : n-am pus schiuri în
picioare în viața mea. Am participat însă la astfel de acitivități
relaxant-sportive la baza pârtiei aproape de locuri cu țuică fiartă.

Pentru întărirea disciplinei în perioada de relaxare printr-un regulaen
riguros, îți sugerez acestă minunată sursă de inspirație :
http://www.youtube.com/watch?v=yamr-fTqU-I

Doru

P.S. Cu vin (pentru) fiert avem voie ?