[rosedu-general] Excursie ROSEdu

Alex Eftimie alex at rosedu.org
Fri Jan 22 12:37:56 EET 2010

2010/1/22 Razvan Deaconescu <razvan at rosedu.org>:

> Salut!
>
> Eu ma ocup doar de colectarea banilor ( ca si cum m-as pricepe :-)) ).
> Informatii despre cati de multi putem merge etc. au Victor sau Andrada.
> Pe moment te-am inscris "pe datorie"[1].

Salut Doru,

Mă bucur că ai făcut loc în program pentru excursia ROSEdu.

Aș vrea totuși, pentru a nu îți dezamăgi așteptările (în caz că
există, în caz că nu, ignore the further :) ), să specific că pentru
acest eveniment nu avem nici un program: there will be no wifi, nu
discuții organizate, nu planuri, nimic oficial, doar timp liber la
munte. Aproape toți venim după o sesiune încărcată și vrem să luăm o
gură de aer.

Cu Alex Juncu am avut deja mai multe discuții în contradictoriu dacă
îl lăsăm să-și ia laptopul cu el (ar fi singura excepție, dar asta nu
miră pe nimeni cred). De asemenea dispozitivile de tip smartphone,
mini-computers, asistenți digitali sunt strict interzise (aviz Mihai)
:) .

Chiar așa, profit de acest mail, ar trebui să punem la punct niște
reguli (am restanță cu publicarea unui draft de regulament) :>

Alex