[rosedu-general] [followup] Site rosedu.org

Dena Dragos dragos.dena at gmail.com
Mon Aug 23 21:48:13 EEST 2010

Salut,

    Noul design arata foarte bine. Imi imaginez ca acesta este in
principiu front-page-ul ... Cam cat de diferit ar arata restul
paginilor? Sau nu exista nicio propunere?

    Mie personal nu mi s-a parut meniul greu de gasit, ci chiar a fost
a doua sau a treia chestie care mi-a sarit in ochi, dar probabil
depinde de fiecare. Oricum, ideea pentru meniu este interesanta :).

    Cat despre sigla, forma e intradevar un pic mai buna in vechea
varianta, dar noua nuanta de rosu parca arata mai bine (inainte parca
tindea spre portocaliu, acum aduce mai mult a roz).

    Dragos