[rosedu-general] [followup] Site rosedu.org

Vlad Dogaru ddvlad at rosedu.org
Sun Aug 22 16:26:58 EEST 2010

Salut,

On Sun, Aug 22, 2010 at 03:14:33PM +0300, Alex Eftimie wrote:
> Feedbackul vostru este binevenit.

Sigla mi se pare diferită față de cea pe care o avem acum pe site, în
sensul că `baza' florii este aproape paralelă cu orizontala. Sper că e
provizoriu, pentru că sigla care e pe site-ul actual mi se pare mai OK.

Meniul (cel de sus, sub butonul de autentificare) mi se pare geeky (in a
good way), dar greu de găsit. Nu am idee de o posibilă rezolvare.

În rest arată bine, îmi place că există puțin conținut pe prima pagină.

Vlad