[rosedu-general] [Organizare RSOC 2010] Întâlnire 1

Adrian Scoica adrian.scoica at gmail.com
Mon Apr 19 21:29:55 EEST 2010

Am compus un formular de feedback pentru proiectele de anul trecut (mentorii
ar trebui sa raspunda luand in considerare si feedback-ul studentilor cu
care au lucrat).

Formularul il puteti gasi aici[0]. Singura persoana din minut careia nu am
stiut la ce mail sa ii trimit invitatia de completare a formularului este
Alexandru Mosoi cu VMChecker, deci astept sa ma ajute cineva cu o adresa de
mail.

Daca mai este vreun proiect in afara de cele din minut de la care sa luam
feedback, spuneti.

 [0]
http://spreadsheets.google.com/viewform?hl=en&formkey=dFNEY2NUTTU5OVN3bmJyOUlkUVNBZmc6MQ