[rosedu-general] Rosedu Tech Talks

Laurentziu Dascalu dascalu.laurentziu at gmail.com
Wed Sep 16 23:57:10 EEST 2009

> HTTP face parte din programă? Sunt impresionat :) Mă gândeam să fac o
> prezentare despre protocolul în sine, şi ce se poate face cu el, fără
> construcţii deasupra (gen SOAP). Dacă asta ar intra în conflict cu programa,
> aş putea să vorbesc din punctul de vedere al unui server/serviciu, eventual
> cu un singur exemplu concret (Python WSGI [1]).
>
> [1]: http://www.wsgi.org/

Da, face parte din programă; problema acum e că se face prea multă
practică și puțină teorie ( algoritmi ) :-P. Mi se pare bună ideea de
a prezenta un server in Python; cred că poți merge pe ceva mai simplu:
CherryPy[0].

Având în vedere că se face mult C in facultate, se pot prezenta, la o
ediție, diverse "șmecherii" în el. Un exemplu, care nu-mi aparține:

#include <stdio.h>

int check()
{
label1: http://cs.pub.ro
        return (&&label1) == (&&http);
}

int main()
{
        if (check())
                printf("Here\n");
        else
                printf("There\n");
        return 0;
}

Discuții pe tema codului; ce face ? Fiecare îl poate rula, chiar și cu
debugger-ul. Sunt sigur ca există o gramadă de cod ciudat in C :-D.
(știu că e gcc specific, dar trecem peste :-P)

[0] http://www.cherrypy.org/

--
Laurențiu Dascălu