[rosedu-general] Rosedu Tech Talks

Alex Morega alex at grep.ro
Wed Sep 16 23:34:30 EEST 2009

On Sep 16, 2009, at 23:18 , Laurentziu Dascalu wrote:

> Salut,

> Dacă prezentarea se axează pe unelte atunci intră în conflict cu
> programa școlară destul de puțin. Câteva puncte pe care le văd
> eu:
> curl[0], xulrunner[1] și SOAP[2] (nu au neapărat o legătură
> stânsă
> între ele, dar folosesc HTTP).

HTTP face parte din programă? Sunt impresionat :) Mă gândeam să fac
o prezentare despre protocolul în sine, şi ce se poate face cu el,
fără construcţii deasupra (gen SOAP). Dacă asta ar intra în
conflict cu programa, aş putea să vorbesc din punctul de vedere al
unui server/serviciu, eventual cu un singur exemplu concret (Python
WSGI [1]).

[1]: http://www.wsgi.org/

Numai bine,
-- Alex