[rosedu-general] [Site ROSEdu]Informatii de la fiecare proiect

mihai maruseac mihai.maruseac at gmail.com
Tue Sep 15 11:28:47 EEST 2009

2009/8/28 Sergiu Iordache <sergiu.iordache at gmail.com>:
> Salut,
>
> Am nevoie pentru reconstrucția site-ului de următoarele lucruri din
> partea fiecărui proiect activ în ROSEdu:
> - o poza 400 x 230 (w x h) reprezentativa pentru proiect
> - un text in acelasi format ca aici[1](cele care au deja text să îmi
> dea o versiune updatată)
>
> Deocamdată atât, puteți să trimiteți informațiile și pe privat, dacă
> sunt chestii generale le postați aici.
> Vă rog să mi le trimiteți cât mai repede posibil, preferabil până la
> mijlocul săptămânii viitoare
> Sergiu

Salut,

Scuze de întârziere, trimit acum toate informațiile.

Hammerfall:
Poza o poți lua de aici[1], e o varianta mai veche dar se potrivește.
Descriere: Motorul grafic Hammerfall reprezintă un experiment în
folosirea unui limbaj interpretat (Python) pentru a realiza lucruri ce
necesită viteză cât mai bună de execuție, deci și un limbaj compilat.
După finalizarea motorului, se are în vederea demonstrarea capacității
lui prin implementarea unui joc de tip TBS-fantasy-sci-fi.

Xpresso (LCDME):
Poza o poți lua de aici [2], se va schimba pe parcurs după ce obținem
ceva mai reprezentativ.
Descriere: Xpresso (LCDME - logic circuit drawing made easy) este o
clonă peste programul espresso de minimizare a expresiilor logice. În
plus, Xpresso permite descrierea unui circuit complex utilizând o
sintaxă similară Xilinx. De asemenea, programul are integrat un modul
de minimizare a rezultatului după diverse crtiterii, aproape
independent de maniera introdcerii inputului. Cea mai importantă parte
a proiectului o reprezintă, însă, posibilitatea desenării output-ului
sub forma unor circuite logice (diagramă tip Schematics)

[1]:http://swarm.cs.pub.ro/~andrei/hammerfall/Screenshots/Crates.png