[rosedu-general] [Site ROSEdu]Informatii de la fiecare proiect

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Sun Sep 13 15:06:36 EEST 2009

On Fri, 2009-08-28 at 15:47 +0300, Sergiu Iordache wrote:
> Salut,
>
> Am nevoie pentru reconstrucția site-ului de următoarele lucruri din
> partea fiecărui proiect activ în ROSEdu:
> - o poza 400 x 230 (w x h) reprezentativa pentru proiect
> - un text in acelasi format ca aici[1](cele care au deja text să îmi
> dea o versiune updatată)
>
> Deocamdată atât, puteți să trimiteți informațiile și pe privat, dacă
> sunt chestii generale le postați aici.
> Vă rog să mi le trimiteți cât mai repede posibil, preferabil până la
> mijlocul săptămânii viitoare

Salut!

Am creat o pagina wiki[1] in care sa strangem informatiile despre
proiectele si activitatile. Rog fiecare responsabil de proiect/eveniment
sa completeze sectiunea asociata de pe wiki (link-uri utile,
imagine/sigla si descriere scurta). Puteti folosi informatiile din mapa
de prezentare (inca incompleta)[2].

Deadline-ul pentru aceasta operatie este joi, 17 septembrie 2009, ora
20:00. Am marcat acest lucru si pe Horde groupware[3]. Sergiu, te rog sa
monitorizezi tu indeplinirea sarcinii si sa dai un anunt cu 24 ore
inainte de deadline (am pus si alarma pe Horde groupware).

Razvan

[1] http://wiki.rosedu.org/wiki/InfoSite
[2] http://wiki.rosedu.org/wiki/InfoSite#Map%C4%83deprezentare
[3] https://www.rosedu.org/horde/nag/list.php#