[rosedu-general] Internet in regie

Alexandru Moșoi brtzsnr at gmail.com
Sat Oct 10 00:47:50 EEST 2009

În data de 9 octombrie 2009, 23:35, Andrei Soare
<andrei.soare at gmail.com> a scris:
> Jocurile nu prea au scop educativ :)

Era mai mult ironic. In 5 ani de poli nu m-am jucat niciodata WoW,
Dota sau CS si subit numai asta mai puteam sa fac :-S. A trebuit sa
gasesc un proxy ca sa accesez github. Intre timp am fugit de acolo.

Spre deosebire de Regie, la Vrije avem banda (am tras un film cam cu
1MB/s), ip extern si nimic filtrat si deocamdata n-am auzit sa se
planga cineva ca se descarca prea mult pron.

Nu-mi aduc aminte sa se fi luat masuri cand s-au impuscat mafiotii in
fata la max, dar ca studentii isi descarca muzica, filme, carti,
Ubunturi e problema mare.

--
eng. Alexandru Moșoi
http://alexandru.mosoi.googlepages.com