[rosedu-general] Conferinta BLUG*OS*CON

Andrei Cipu crangasi2001 at yahoo.com
Mon Oct 5 12:30:17 EEST 2009

> aduc interesant, cu excepția titlurilor plictisitoare ale
> prezentărilor de distro (3 distro-uri pe rpm în aceași
> zi, bă, sună a
> disperare...).

Invidia asta... :P

> Conferință == tehnologii,

... si Linuxul va ramane pe veci apanajul unor ghici (geeks pentru cei care n-au prins postul lui Alexxed). No offense, dar asta e cea mai lame idee pe care am auzit-o in ultimul timp. FYI, nu toti linuxistii hardcore sunt interesati in primul rand de tehnologii. Ca exemplu de vaza ti-l dau pe Nicu Buculei, care cel putin din punctul meu de vedere e mult mai prins de ideea de "liber" decat de nmap sau alte minuni.

Andrei