[rosedu-general] Conferinta BLUG*OS*CON

Stas Sushkov stas at nerd.ro
Sun Oct 4 21:25:06 EEST 2009

Părerea mea este că ce vor să facă BLUG se înscrie mai mult în
TechTalk-urile de care povestiți deja din vară.
Eu i-aș invita să participe și la voi.
Tot respectul, însă nu am auzit să aveți în listă prezentări pe
subiecte de sysadmining, iar cei din BLUG, pare-se că numai asta și
aduc interesant, cu excepția titlurilor plictisitoare ale
prezentărilor de distro (3 distro-uri pe rpm în aceași zi, bă, sună a
disperare...).

Conferință == tehnologii, iar un tutorial nmap și apt-get install
ejabberd nu e subiect de „conferință”.
Rămâneți voi unicii capabili să salvați situația. (Un haskell, ceva
vhdl, Vlad, MM, cmon...)
:)

--
()  Campania Panglicii în ASCII