[rosedu-general] Se întâmplă ceva ciudat în facultatea asta

Stefan Bucur stefan.bucur at gmail.com
Sun May 31 01:12:37 EEST 2009

2009/5/31 Tibi Turbureanu <tiberiuturbureanu at gmail.com>:
> [snip/]
> ***
>
> Mai pe direct, ce păreri aveți despre ce am scris mai sus? :-)

Mi se pare foarte tare :) Mentionez ca nu am nimic cu
*functionalitatea* serviciilor oferite de Live.com. Dimpotriva, sunt
un utilizator fidel de Outlook si implicit Exchange Server si am
apreciat faptul ca sistemul asta este folosit in conturile @cti.pub.ro
(dar sa nu discutam despre asta acum). Insa modul in care acestea au
fost implementate la nivel organizatoric si au ajuns sa interfere cu
procesul educational din facultate este departe de ce s-ar intampla
intr-o universitate care se respecta :)

A face outsource la *administrarea* anumitor servicii din facultate
este rezonabil (si o solutie buna in cazul de fata), insa a
*externaliza* serviciile (adica a muta infrastructura si locul de
stocare a datelor in afara) mi se pare total neacademic. Una e sa ai
un Exchange Server in facultate, alta e sa iti tii datele pe un server
in State sub domeniul outlook.com. Iar partea de licentiere este doar
una din dimensiunile problemei.

Stefan Bucur