[rosedu-general] Se întâmplă ceva ciudat în facultatea asta

Cosmin Dumitru cosu at cosu.ro
Sat May 30 14:43:51 EEST 2009

Tibi Turbureanu wrote:

> Ne-au fost create automat conturi, nu ne-am înregistrat în program
> doar cei care am fi dorit asta.
>
> Iar forțarea vine atunci când pentru a-ți redirecționa adresa
> prenume.nume at cti.pub.ro *trebuie* să fii de acord cu licența Microsoft
> din care LucianG extrăgea pasaje interesante. :-)
>
> Eu personal sunt într-o dilemă:
>  * nu vreau să folosesc contul deschis automat de Facultate +
> Microsoft (pentru care nu mi-a cerut nimeni acordul),
>  * nu vreau să pierd informații de la facultate trimise în acel cont și
>  * nu vreau să accept licența Microsoft.

> [...]
Probabil ca in contractul de la anul o sa fie specificat si un paragraf
legat de accesul la adresele astea de email. Anul asta nu trebuie sa
faci nimic. Nu o sa iti scrie nimeni acolo. Problema mai mare sta in a
le lamuri pe secretare/cadre dicatice sa foloseasca emailul ...

Eu cred ca se face putin cam fortat agitatie cu CNP-ul asta. Ultimele 6
cifre din CNP au fost folosite ca metoda sigura de distributie a
parolelor si nimic altceva. CNP-ul nu e stocat nicaieri pentru ca
parolele nu sunt stocare in format reversibil.

In sprijinul petitiei va trimit urmatorul template :
http://cosu.ro/blog/wp-content/uploads/2007/11/petitie.tex

Spor,
Cosmin