[rosedu-general] Joc Mafia/Werewolf ROSEdu

Sergiu Iordache sergiu.iordache at gmail.com
Sat May 30 00:13:03 EEST 2009

Salutare,

La eLiberatica mi-am adus aminte cu ajutorul lui Danese că am jucat
câteva luni Mafia/Werewolf pe net și pot sa zic că e foarte
distractiv(mie mi se pare și mai distractiv decât face to face din
diverse motive).

Așă că mă gândeam să jucăm și noi așa ceva. Probabil că inițial treaba
se va face pe 1 sau 2 liste de discuții și o să încerc să moderez eu
primul joc. În funcție de câți doritori apar o să stabilim și
celelalte detalii.

Pentru cei care nu au jucat(după ce citiți regulile) ca să vă faceți o
idee ca timp de desfășurare aș vedea o zi în joc să dureze max 3-4
zile și o noapte 1-2 zile. Asta înseamnă câteva zeci de minute pe zi
de atenție din partea voastră (până sunteți eliminați cel puțin >:) ).

Pentru cei care nu știu cum se joacă mafia aveți câteva link-uri la
final [1],[2],[3].

Stiu că poate era mai bine pe offtopic dar vroiam să ajungă la cât mai
multă lume.

Aștept persoanele interesate să dea un semn, pentru mai multe
întrebări mail aici sau join #rosedu pe freenode.

Sergiu

[1]http://en.wikipedia.org/wiki/Mafia_(party_game)
[2]http://forums.utopiatemple.com/showthread.php?t=72871
[3]google for more