[rosedu-general] Se întâmplă ceva ciudat în facultatea asta

Tibi Turbureanu tiberiuturbureanu at gmail.com
Sat May 30 12:03:18 EEST 2009

2009/5/30 Alexandra Sava <alexandracipi at yahoo.com>:
> Si eu sunt intr-o mare dilema.
> * nu vreau sa merg in fiecare dimineata la 8 la facultate, in condititile in
> care nicio alta grupa din aceasta facultate nu are in fiecare dimineata de
> la 8
> *nu sunt de acord ca toate celelate serii sa aibe cursuri numai  in
> rectorat/EC-uri , si  CB-ul sa aibe 3 cursuri in Leu
> *nu sunt de acord ca mi-a dat la PI  nota 8, doar pentru ca am lipsit la
> vreo 2 laboratoare
> *nu mi se pare corect sa ma duc la un curs si sa ma imbolnavesc crunt,
> deoarece in sala sunt 10 grade(asa e in Leu)

> [...]

Alexandra, din păcate pentru tine, ai semnat deja licența Facultății -
contractul de studii și tot ce poți face este să speri la condiții mai
bune, completând formularele de „feedback”.

Eu încă nu am semnat licența Microsoft.

Tibi

P.S. În curând ți se va cere să completezi un nou contract. Citește-l
bine și pune întrebări înainte de-al semna.