[rosedu-general] Se întâmplă ceva ciudat în facultatea asta

Alexandra Sava alexandracipi at yahoo.com
Sat May 30 11:36:06 EEST 2009

Si eu sunt intr-o mare dilema.
* nu vreau sa merg in fiecare dimineata la 8 la facultate, in condititile in care nicio alta grupa din aceasta facultate nu are in fiecare dimineata de la 8
*nu sunt de acord ca toate celelate serii sa aibe cursuri numai  in rectorat/EC-uri , si  CB-ul sa aibe 3 cursuri in Leu
*nu sunt de acord ca mi-a dat la PI  nota 8, doar pentru ca am lipsit la vreo 2 laboratoare
*nu mi se pare corect sa ma duc la un curs si sa ma imbolnavesc crunt, deoarece in sala sunt 10 grade(asa e in Leu)

Razvan, ce pot sa fac? :P :P :P

Alexandra