[rosedu-general] Se întâmplă ceva ciudat în facultatea asta

Razvan Rughinis razvan.rughinis at gmail.com
Fri May 29 18:59:23 EEST 2009

2009/5/29 Stas SUSHKOV <stas at nerd.ro>

> Răzvan, tu mi-ai da cheia ta privată ssh să o țin la mine pe servere?

Analogia nu este una valida. CNP-ul este o cheie simetrica :). In plus nu
vad nivelul de securitate compromis prin cunoasterea acestei chei secrete.
Poate sunt eu prea putin constient de abuzurile posibile.

Oricum, sunt convins ca grupul de utilizatori trebuie sa isi spuna parerea
in legatura cu importanta acestui tip de data personala si sa incerce sa
provoace o discutie publica (in masura in care exista interes). Legislatia
romana de protectie a intimitatii este superba, dar total inaplicabila si nu
include nimic referitor la protectia CNP-ului. Va rog sa ma corectati daca
gresesc.

Postul meu admitea o scapare, dar oferea si o evaluare a cantitatii de efort
ce va fi alocat pentru corectarea sa; prioritate mica in acest moment. Daca
e important pentru voi escaladati problema cu argumente.