[rosedu-general] Se întâmplă ceva ciudat în facultatea asta

Cosmin Dumitru cosu at cosu.ro
Thu May 28 01:17:11 EEST 2009

Stas SUSHKOV wrote:

> Salut,
> mă cam bag și eu unde nu-mi fierbe oala, însă din experiența proprie (la
> momentul de față administrez student.utcluj.ro cu ldap, server de mail
> și ce bullșit so mai strâns de-a lungul anilor), nu cred că e o misiune
> imposibilă să pui un astfel de serviciu.
>
> Întrebarea mea este, cât de greu ar fi să cereți drepturile de
> administrare pentru serviciile studenților și să preluați tot tacâmul cu
> ce vine?
>
> Răzvan ar putea garanta siguranța și intimitatea datelor, iar de restul
> [...]
Solutia inhouse are nevoie de oameni pentru intretinere. Chiar daca tu
faci probono jobul asta acum cand o sa termini studiile trebuie sa
predai stafeta. Asta implica o oarecare doza de risc. Solutia ar fi sa
fie cineva angajat cu responsabilitatea asta. Facutate de stat,
birocratie mare, salarii mici, etc.
Externalizarea rezolva unele din dilemele astea.

Ar fi interesant daca cineva ar putea sa propuna o alternativa
sustenabila. Nici eu nu sunt cel mai mare fan al solutiei cu live din
cauza lipsei de suport decent pentru un client de mail (fie si el outlook).

Cosmin