[rosedu-general] Se întâmplă ceva ciudat în facultatea asta

Stas SUSHKOV stas at nerd.ro
Thu May 28 01:08:30 EEST 2009

On Thu, 2009-05-28 at 00:55 +0300, Alexandru Juncu wrote:
> [...]

Salut,
mă cam bag și eu unde nu-mi fierbe oala, însă din experiența proprie (la
momentul de față administrez student.utcluj.ro cu ldap, server de mail
și ce bullșit so mai strâns de-a lungul anilor), nu cred că e o misiune
imposibilă să pui un astfel de serviciu.

Întrebarea mea este, cât de greu ar fi să cereți drepturile de
administrare pentru serviciile studenților și să preluați tot tacâmul cu
ce vine?

Răzvan ar putea garanta siguranța și intimitatea datelor, iar de restul
se ocupă ldap-ul, postfix-ul și dovecot-ul. Resursele nu ar costa cât
China, iar dacă le oferiți și forwarding la email, scăpați și cu
100-200G de la început.

Ca motiv în plus, ar mai fi și faptul că astfel, serviciile vor fi mult
mai întreținute și mai actualizate (adăugate și noi funcționalități).
Toate sunt lucruri de care sigur nu le pasă celor care v-au „vândut”
datele.

Seara bună.