[rosedu-general] Se întâmplă ceva ciudat în facultatea asta

mmdumi mmdumi at gmail.com
Wed May 27 23:14:06 EEST 2009

Cosmin,
Eu nu am spus Google, Oracle, <company name here> rocks, Microsoft ***ks.
Prea putin imi pasa la momentul curent ce companie face asta.

Problema e ca: FACE ASTA. Tu nu intelegi (trebuia sa fi fost la eliberatica
sa auzi cum spun oamenii aia fiți liberi), de ce sa nu fiu liber ? de ce sa
fiu nevoit sa folosesc serviciile unei companii fie ea google / microsoft ?

Emil a spus clar si tare: exista hardware, exista software, trebuie doar
putin timp si dorinta, ca sa facem un home de xGB pentru fiecare student al
facultatii; si asta nefolosind tehnologii de la compania y.

Eu imi dau seama ca tu trebuie sa aperi interesele microsoft in discutia
asta, dar până acum nu cred ca voi fi ajutat, ci mai mult de atat, sunt
indignat de faptul ca "se intampla lucruri ciudate in facultatea asta".
--
Mihai - Marian Dumitrache
http://www.takemyview.com/blog