[rosedu-general] Se întâmplă ceva ciudat în facultatea asta

Victor Carbune victor.carbune at gmail.com
Wed May 27 22:22:50 EEST 2009

Salut,

Pe scurt, azi la standul Microsoft din automatica mi s-au explicat
urmatoarele:
Pe https://login.live.com/ ar trebui sa puteti sa va autentificati cu
cont at cti.pub.ro unde cont este contul actual pe moodle si cu parola
student+ultimele 6 cifre de la cnp.

Practic, incepand de anul viitor toti studentii din upb vor avea cont de
windows live, incluzand o casuta de email de 10GB.
Sper ca n-am inteles eu gresit...

Victor