[rosedu-general] RSoC prin Stagii pe Bune

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Mon May 11 21:42:49 EEST 2009

On Mon, 2009-05-11 at 21:06 +0300, mihai maruseac wrote:
<snip>
> Echipa nouă de la hammerfall este destul de cuprinzătoare. Ar mai
> încăpea doar un singur alt membru. Oricum, trimite o listă de 6
> poziții și-i voi pune pe cei din echipă să se înscrie.
>
> Cunoștințe Python: minime dar dorință de a învăța imensă.
> Cunoștințe programare grafică 3D: mediu (avansat e un plus).
>

> Aș mai vrea să propun un proiect de AI și espresso-ul dar din cauza
> timpului nu am reușit să fac ceva specificații pentru ele. Teoretic,
> ambele ar avea nevoie de 2-3 programatori cunoscând Haskell și
> inventivi. Dacă se poate include doar o specificație generică pentru
> [...]

Voi include un numar limitat de proiecte la Stagii pe Bune pentru a nu
parea "foarte superiori". O sa precizez 3 pozitii pentru Hammerfall. 6
mi se par cam multe pentru a fi prezentate in cadrul unui stagiu. Este
posibil sa fie cam multe si pentru un proiect efectiv. Gestiunea echipei
va deveni destul de greoaie.

> Voi face față la cele 3 proiecte pus propriul stagiu, e tot ce voi
> face vacanța asta. (probabil renunțând la stagiu).

MM can move the Himalayas ... with one finger.

Razvan