[rosedu-general] RSoC prin Stagii pe Bune

mihai maruseac mihai.maruseac at gmail.com
Mon May 11 21:06:26 EEST 2009

> ---
> Hammerfall - Engine grafic
> * Pozitie: Dezvoltator (Python)
> * Cunostinte necesare: notiuni de programare si grafica
> * Descriere: Hammerfall este un engine grafic realizat in Python.
> Foloseste un set de biblioteci si interfete pentru lucrul cu OpenGL.
> Dorim crearea unui engine complet. Proiectul se afla in dezvoltare de
> circa un an de zile si dorim sa aducem imbunatatiri.
> * Detalii: http://dev.rosedu.org/trac/hfall
> ---

Echipa nouă de la hammerfall este destul de cuprinzătoare. Ar mai
încăpea doar un singur alt membru. Oricum, trimite o listă de 6
poziții și-i voi pune pe cei din echipă să se înscrie.

Cunoștințe Python: minime dar dorință de a învăța imensă.
Cunoștințe programare grafică 3D: mediu (avansat e un plus).

Aș mai vrea să propun un proiect de AI și espresso-ul dar din cauza
timpului nu am reușit să fac ceva specificații pentru ele. Teoretic,
ambele ar avea nevoie de 2-3 programatori cunoscând Haskell și
inventivi. Dacă se poate include doar o specificație generică pentru
cele 4-6 locuri e ok.

Voi face față la cele 3 proiecte pus propriul stagiu, e tot ce voi
face vacanța asta. (probabil renunțând la stagiu).