[rosedu-general] RSoC v2

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Thu Jun 11 07:42:52 EEST 2009

On Thu, 2009-06-11 at 00:26 +0300, Daniel Rosner wrote:
> Eu propun ca duminica seara sa mai dam o data un spam cu mesajul compresat.
>
> Deasemanea, ar fi o idee dc am centraliza cumva serile / grupurile la
> care ajung mesajele. Gen pe un google doc. Ca sa stim unde a ajuns si
> unde nu, sa nu spamam oamenii si sa devenim antipatici pe un grup si
> pe alt grup sa nu ajunga nici un mail.

Corect. Ca sa demonstrez cat de prost manager sunt (si sa sustin ideea:
"propui ceva, faci ceva") voi delega exact pe cel care propune ideea
(adica pe Daniel) sa creeze un Google Spreadsheet.

Cei care fac promovare sa-i trimita lui Daniel o adresa de gmail pe care
o vor folosi ca sa completeze documentul. Daniel, sa-i adaugi pe cei
care-ti trimit e-mail la lista celor care partajeaza documentul.

Multumesc,
Razvan