[rosedu-general] RSoC v2

Daniel Rosner rosner.daniel at gmail.com
Thu Jun 11 00:26:20 EEST 2009

Eu propun ca duminica seara sa mai dam o data un spam cu mesajul compresat.

Deasemanea, ar fi o idee dc am centraliza cumva serile / grupurile la
care ajung mesajele. Gen pe un google doc. Ca sa stim unde a ajuns si
unde nu, sa nu spamam oamenii si sa devenim antipatici pe un grup si
pe alt grup sa nu ajunga nici un mail.