[rosedu-general] RSoC v2

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Wed Jun 10 22:22:18 EEST 2009

On Wed, 2009-06-10 at 19:39 +0300, mihai maruseac wrote:
> --
> Salut!
>
> Vine vara și începe vacanța. Dar, unii din noi trebuie să facă și
> ceva practică iar alții nu ar vrea să piardă chiar toată vara
> nefăcând nimic. Unii poate își doresc să acumuleze ceva experiență în
> domeniul IT. Dar, toate stagiile pe care le știți sunt de 3 luni și
> doriți să aveți și voi 1-2 luni de vacanță în care să nu faceți mai
> nimic. Sau, nu v-a plăcut nici un stagiu din cele pe care le-ați
> văzut sau există alte motive care cauzează întrebări de tipul: eu ce
> fac vara asta? frec menta sau nu?

In cadrul penultimei fraze, in loc de "sa nu mai faceti nimic" scrie "sa
va odihniti".

Scoate ultima fraza si inlocuieste-o cu "Poate ca in plus va intrebati:
ce pot sa fac in aceasta vara? Cum pot sa invat lucruri noi? Ce
oportunitati am sa ma implic in activitati si proiecte in timpul verii?"

> Un răspuns la toate aceste întrebări vă este oferit de inițiativa
> ROSEdu Summer of Code [1] oferit de ROSEdu [2], eveniment deja ajuns

fara "dega"

> la a doua ediție. Nu există nici o afiliere cu Google, decât cel mult
> în cadrul motorului de căutare, la anumite proiecte.

"In afara similaritatii numelui, nu exista nici o ..."

> [...]
> open-source folosind produse și utilitare tipice unui astfel de
> proiect: sistem de versionare, compilatoare, interpretoare, wiki, bug
> reporting, liste de discuții, IRC, site, etc. Dacă veți fi foarte
> entuziaști și doritori, puteți continua colaborarea la respectivul
> proiect și după finalizarea perioadei de practică.
>
> Pentru alte intrebari sau detalii nu uitati sa consultati rubrica
> FAQ[3]. O listă și o descriere a proiectelor poate fi găsită aici[4].
>
> Pentru inscriere folositi pagina de inregistrare[5]. Perioada de
> înscriere este 15-28 iunie (calendarul este aici[6]).

Cred ca, pe moment, mai bine ar fi "Fiti cu ochii pe site si nu ratati
perioada de inscriere".

Mai adauga ceva de genul: "Recomandam sa consultati si articolul
Alexandrei legat de RSoC[7]".

> Va asteptam,
> Echipa RSoC
>
> [1] http://soc.rosedu.org/2009/
> [2] http://soc.rosedu.org/2009/
> [3] http://soc.rosedu.org/2009/?p=faq
> [4] http://soc.rosedu.org/2009/?p=proiecte
> [5] http://soc.rosedu.org/2009/?p=inregistrare
> [6] http://soc.rosedu.org/2009/?p=calendar

Looks good!

Va rog sa dati alte feedback-uri in aceasta seara ca sa incepem sa
popularizam.

Razvan

[7] http://alexandrasava.wordpress.com/2009/05/26/rosedu-summer-of-code-implica-te-si-tu/