[rosedu-general] Joc Mafia/Werewolf ROSEdu

Sergiu Iordache sergiu.iordache at gmail.com
Mon Jun 1 22:55:19 EEST 2009

2009/5/30 Sergiu Iordache <sergiu.iordache at gmail.com>:

> Ok până acum suntem 12 ceea ce ar fi de ajuns să pornim un joc. O să
> mai aştept până mâine seară să se mai înscrie lumea şi după aia o să
> vad cum "configurez" jocul în funcţie de numărul de persoane. Dacă
> suntem > 20 o să văd dacă mergem aşa sau ne spargem în 2 jocuri.

Salut,

Declar înscrierile închise.
Iată lista celor care joacă, sper că nu am ratat pe nimeni:

1. Laura Vasilescu
2. Dragoş-George Comăneci
3. Mihai Maruseac
4. Vlad Dogaru
5. Andrei Maruseac
6. Ghitulete Razvan
7. Alexandra Sava
8. Alex Eftimie
9. Ionut Guduleasa
10. Alexandru Juncu
11. mmdumi
12. marius
13. Roxana Murarus
14. Lucian Cojocar

Dacă vreți să reunțați să spuneți acum vă rog.

Lista de discuții am făcut-o, până mâine o să mă gândesc la setup.

Dacă e cineva dispus să fie rezervă în caz că nu mai poate să joace
cineva să zică aici.

Sergiu