[rosedu-general] Se întâmpla( ceva ciudat în facultatea asta

Stas SUSHKOV stas at nerd.ro
Wed Jun 3 23:21:25 EEST 2009

On Wed, 2009-06-03 at 22:57 +0300, Tibi Turbureanu wrote:
> [...]
>
> E mai groasă treaba decât credeam: anul trecut (?) Ministrul Educației
> Adomniției a semnat[1] implementarea platformei Live at Edu în
> preunivesitar pentru 2 ani.

De ce nu le-au cumpărat și domenii?
La cererea mea pentru domeniul axente-sever.licee.edu.ro nu au vrut un
CNAME să schimbe. Am cumpărat din banii mei axente.ro să aibă o pagină
de net.

Să nu mai zic că serviciul găzduire pentru licee și școli e de calitatea
cea mai imposibilă (spațiu limitat, php limitat la 5M adică ultimul
wordpress nu o să-ți pornească la ei, lipsa suport-ului de calitate).

Șă se împuște ei singuri cu live at edu, până reușesc să le explice la un
profesor care-i faza acolo!