[rosedu-general] Horde Webmail Groupware

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Fri Jul 31 17:47:13 EEST 2009

On Fri, 2009-07-31 at 01:41 +0300, Razvan Deaconescu wrote:

> Autentificarea se realizeaza prin IMAP

De fapt prin IMAPS, pentru paranoici :-)

Am creat grupuri, liste de task-uri, calendare pentru diversele
activitati ROSEdu si o lista de adrese pentru ROSEdu.

Urmatoarele conturi au, in acest moment, drept de administrare pentru
horde groupware: razvan, mircea, alexj, alexef, cojocar

Am creat 5 grupuri in care am adaugat persoane dupa implicare: ROSEdu
(grupul de baza, supergrup pentru celelalte) (owner - razvan), CDL
(owner - alexef), UIF (owner - alexef), RSoC (owner - razvan), Tech
Talks (owner - alexj).

Fiecarui grup ii corespunde o lista de task-uri si un caledar. Cei din
grup pot edita, ceilalti pot vedea.

Va rog sa folositi calendarele si listele de task-uri pentru gestiunea
diverselor proiecte.

De asemenea, va rog sa adaugati informatiile personale in lista de
adrese ROSEdu.

Razvan