[rosedu-general] Liste de discuții

Alexandru Juncu alexandrujuncu at gmail.com
Fri Jul 31 01:43:21 EEST 2009

Hello again :P

Vorbeam cu AlexEf (nu, nu ne certam, chiar râdeam:P)  că avem niște
deficiențe când vine vorba de listele de discuții.
Nu sunt deloc expert (sau măcar cunoscător) a sistemelor de mailing
list, dar ce avem acum este destul de rudimentar (și vă rog nu mă
luați cu argumente de KISS că sunt ultima persoană căreia trebuie să
îi explicati conceptul :P).

Mă gândeam că dacă numărul de membrii, precum și numărul de liste,
crește, poate că am avea nevoie de un alt software de administrare a
listelor de discuții. Poate unul care să aibă o interfață web mai
prietenoasă... Preferabil ar fi să avem o soluție integrată, adică să
avem conturi pe site-ul rosedu care să includă și parte de
administrare a listelor de discuții...nu știu daca Drupal știe
asta....

Voi ce părere aveți?
(mă aștept la răspunsuri de genul 'why fix it if it ain't broken', dar
voi face totul efortul de a porni discuția)

Thank you.