[rosedu-general] Liste de discuții

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Fri Jul 31 01:59:32 EEST 2009

On Fri, 2009-07-31 at 01:54 +0300, Alexandru Juncu wrote:
> 1) interfața de administrare a conturilor pentru listele de
> discuții... când vrei să te abonezi/dezabonezi/modifici setări pentru
> o listă de discuții este foarte unfriendly...

Si vrei te abonezi/dezabonezi atunci cand clipesti sau bati din palme?
Dai pe un buton si scrii un nume. Nu vad o problema majora.

> de fapt principala
> problemă e că fiecare listă e separată... ai pentru fiecare listă un
> cont decât să ai un cont pentru mai multe liste...

Da. Sustin ca ar fi mai buna o solutie cu un singur cont pe mai multe
liste - de investigat.

> 2) interfața de vizualizare a mesajelor...acel pipermail.... dacă ar
> fi într-un format mai forum-like ar fi mai ușor de urmărit (asta în
> comparație de a citi emailurile din inbox)

Am discutat la un moment dat si cu Mircea (Bardac) despre asa ceva
pentru listele de discutie de SO/PSO - pentru a fi urmarite mai usor.
Stiu ca exista aplicatii specializate de vizualizare a arhivelor - de
investigat.

Razvan