[rosedu-general] Liste de discuții

Alexandru Juncu alex.juncu at rosedu.org
Fri Jul 31 01:54:31 EEST 2009

2009/7/31 Razvan Deaconescu <razvan at anaconda.cs.pub.ro>:

> Te referi o alternativa la mailman?

> In ce sens mai prietenoasa? Cat de des folosesti interfata web a
> mailman?

Două componente
1) interfața de administrare a conturilor pentru listele de
discuții... când vrei să te abonezi/dezabonezi/modifici setări pentru
o listă de discuții este foarte unfriendly... de fapt principala
problemă e că fiecare listă e separată... ai pentru fiecare listă un
cont decât să ai un cont pentru mai multe liste...
2) interfața de vizualizare a mesajelor...acel pipermail.... dacă ar
fi într-un format mai forum-like ar fi mai ușor de urmărit (asta în
comparație de a citi emailurile din inbox)

> Nu inteleg la ce te referi.

partea asta a fost amuzantă pentru că în timp ce eu dăteam emailul pe
tema asta, tu ai dat emailul cu acel GroupWare... acela ar fi un
început ;)