[rosedu-general] Web resources and human resources

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Tue Jul 28 00:06:29 EEST 2009

On Mon, 2009-07-27 at 22:44 +0300, Alexandru Juncu wrote:
> What I want to say is that we need to be more transparent with what we
> do in this community. În primul rând între noi și în al doilea rând în
> fața restului lumii. Dacă am reuși să structurăm puțin mai bine
> componentele ROSEdu, poate ne-ar ajuta ca pe viitor să ne organizăm
> mai bine.

Salut, Alex!

Remarcile si doleantele tale sunt bine punctate. Problema de promovare
exista si din lipsa noastra de pregatire, know-how si, de ce nu, chef in
acest sens. Un lucru asemanator mi-a precizat si Daniel astazi.

Evident ca nu trebuie sa ramana tot asa dar este dificil sa coagulezi
toate resursele, componentele si oamenii cat timp fiecare dintre noi are
si alte activitati. De-asta am si propus Tech Talks, pentru ca este o
activitate care se promoveaza singura prin periodicitate si in care
efortul de marketing este diminuat.

Sugerez urmatorul lucru: creeaza un wiki pe care sa turnam sugestii
legate de aceasta organizare si apoi sa alegem pe cele mai bune si sa
desemnam responsabili care sa se ocupe de acestea. Dupa cum am discutat
si cu tine si cu Sergiu, trebuie in primul rand umblat la site, care
este actualizat destul de rar si pe care multe dintre componentele
comunitatii nu se regasesc.

Din pacate (si in acelasi timp, din fericire), dezvoltarea diverselor
activitati a fost una pseudo-anarhica astfel ca acum exista multe
resurse si componente care nu sunt "glued together" (dupa cum ai
remarcat si tu). De aceea sugerez o analiza/inspectie a ce componente
avem nevoie, de ce putem sa ne debarasam si ce putem sa alteram. Acest
lucru ar trebui sa se intample pana la 1 octombrie cand disponibilitatea
fiecaruia va fi mai redusa.

Razvan