[rosedu-general] Web resources and human resources

Alexandru Juncu alex.juncu at rosedu.org
Mon Jul 27 22:44:36 EEST 2009

Hello.

Stăteam să mă gândesc cam ce resurse "Web 2.0"-ish folosim noi pentru
diverse evenimente și cred că suntem puțin cam dezorganizați la acest
nivel.
Exemple:
1) Google calendar... avem un calendar general rosedu, privat sau
public? avem câte un calendar per eveniment? Și cine se ocupă de ele?
2) Twitter acount... e la modă :P  iarăși...știu că avem unul pe tot
rosedu, unul pe uif, unul pe cdl...nu știu cine și cât se ocupă de
el...
3) Picasa/flicker/youtube/vimeo... când punem media pe Internet, cine
le pune și pe ce conturi?

Și acum a două problemă... cât de vizibili suntem pe Internet (na..pe
google search :P). Avem tracking de vizitatori pe site-urile noastre,
sunt site-urile noastre înscrise pe motoare de căutare?
Părerea mea este că dacă cineva caută pe google numele unui memebru
rosedu sau a unei persoane care a participat la un proiect rosedu să
apară pagina proiectului respectiv în lista de rezultate. Trebuie să
ne creem această asociere cu oamenii. Nu vreau să spun că acesta este
scopul... scopul este ca oamenii să fie asociați cu această comunitate
(am luat search-ul pe google ca un fel de a măsura succesul acestui
lucru). În același timp vrem ca în viața reală să fim asociați noi ca
oameni cu noi ca și comunitate (și evident, să fie o asociere pozivită
nu ca 'alte organizații' >:)  ).

What I want to say is that we need to be more transparent with what we
do in this community. În primul rând între noi și în al doilea rând în
fața restului lumii. Dacă am reuși să structurăm puțin mai bine
componentele ROSEdu, poate ne-ar ajuta ca pe viitor să ne organizăm
mai bine.

Thank you.

--
Alexandru Juncu