[rosedu-general] Software open-source de la Microsoft (runda a doua)

Daniel Rosner rosner.daniel at gmail.com
Thu Jul 23 00:51:37 EEST 2009

Well sa speram ca nu le vine vreo idee, altfel... are destui avocati
din pacate...

Oricum, daca ne gandim bine, dpdvd al vizibilitatii generale a
comunitatii open source, Mokasoft a facut un bine, pentru ca au adus
practic o recunoastere a valori generale aduse de comunitatea open
source ( bine, valoarea era clara de mult, dar acum incepe sa fie mai
bine mediatizata si cunoscuta).

So thank u Mokasoft pentru publicitate gratuita :)))

2009/7/23 Alexandru Juncu <alex.juncu at rosedu.org>:

> Daniel gets a "team player" badge for that post :)
:D