[rosedu-general] Idee: ROSEdu Tech Talks

Stas SUSHKOV stas at nerd.ro
Tue Jul 21 19:17:51 EEST 2009

On Tue, 2009-07-21 at 18:18 +0300, Cosmin Dumitru wrote:

> <text was here>
>
> Salut!
>
> Cateva opinii  total dezinteresate:
>
> 1h30 e mult pentru o singura prezentare. Fie mai multe la un loc pe 1h30
> fie prezentare + ceva practic/demo. Cam dupa 40 de minute publicul doarme.

Susțin părerea. Prezentarea ar trebui să fie cât de posibil scurtă și
cât se poate de interactivă (aici va fi folosit grosul timpului
disponibil).

În GSL TechTalk-urile = „Lab-uri scurte”. Adică nu era ok dacă făceai
prezentare fără să deschizi un terminal/fereastră și să nu „demonstrezi”
pe viu ce vrei să spui. Spre exemplu, la TechTalk-ul cu Xen, a fost pusă
live o mașină în Xen.

Oricum idea e super dacă reușiți să aduceți speaker-i meseriași.
Baftă! :)